همان طور که می بینید وبینار هوش نیک هر آنچه را که در یک کارگاه حضوری امکان دارد، فراهم می نماید! شما نیز می توانید بدون تحمل ترافیک خیابان ها و نه اذیت کودکتان، حتی از شهرستان هایی به غیر از تهران در وبینار هوش نیک حضور داشته باشید و از آموزش های کاربردی ما لذت ببرید.

مزایای وبینار هوش نیک

همونطور که در قسمت قبل به مفهوم وبینار هوش نیک و برخی از مزایا آن پرداختیم، در ادامه بصورت اجمالی بعضی از مزایای وبینار هوش نیک توضیح داده شده است:

برای حضور در وبینار هوش نیک لازم نیست جایی حضوری یابید!

به منظور حضور در وبینار هوش نیک لازم نیست از منزل، محله، حتی شهر خارج شوید و دردسرهای رفت و آمد و اسکان هم به کلی حذف می گردد. چون با وبینار هوش نیک هر شخصی در منزل شخصی می تواند از وبینار هوش نیک لذت ببرد.

صرفه جویی ‌در زمان و هزینه

از طرفی نیازی برای حضور در یک رویداد، کارگاه، همایش یا کلاس نیست، در نتیجه هزینه رفت و آمد هم نخواهد داشت و از طرف دیگر هم هزینه ثبت نام در وبینار هوش نیک نسبت به دوره های حضوری در اکثر مواقع کمتر خواهد بود. پس می توانید با پرداخت هزینه کمتر ، در وبینار هوش نیک شرکت کنید.

از آنجا که وبینار هوش نیک زنده برگزار می گردد همان موقع‌ می توانید جوابِ سئوالاتون رو بگیرین

همان طور که از عنوان مشخص است، شما می توانید تعامل مستقیم با سخنران یا مدرس داشته باشید و در حین برگزاری وبینار هوش نیک اگر نظر یا سوالی در مورد محتوای مطرح شده داشته باشید می توانید بپرسید. زیرا وبیناز زنده برگزار می گردد. (یعنی از قبل ضبط نشده یا پاورپوینتی نیست که فقط بر روی آن صدا گذاشته شده باشد) پس امکان تعامل و مشارکت در کلاس به هست. در واقع همه چیز مانند کلاس یا کارگاه آموزش واقعی است، تنها به صورت مجازی.

وبینار هوش نیک ضبط می گردد

اگر احیانا محدودیت زمانی داشته باشید یا به هر دلیلی نتوانستید وارد وبینار هوش نیک شوید، نگران نباشید، زیرا وبینار بصورت کامل ضبط شده و سپس می توانید ویدئوی وبینار هوش نیک را با کیفیت عالی دیده و از آن بهره مند شوید.

هیچ تفاوتی با دوره حضوری وجود ندارد.

در دوره حضوری شما چه دارید؟! صندلی، ویدئو پروژکتور، وایت برد و جزوه.خبر خوب اینکه وبینار هوش نیک هم همه اینا رو داره. فقط فرقش با دوره حضوری میان وعده، ناهار و پذیراییشِ که اینجا خودتون باید هوای خودتون رو داشته باشین

البته یه نکته ای که نباید فراموش کنید این است که وبینار هوش نیک همان موقع می توانید فایل های آموزشی مثل فایل ارائه، فایل اکسل و … رو دانلود کنین و دیگه لازم نیست فلش به دست دنبال استاد نبوده که فایل ها  را برای شما ارسال نماید!

با موبایل و تبلت هم می توانید در وبینار هوش نیک شرکت نمایید

با هر سیستم عامل و با هر دستگاهی مانند موبایل و تبلت، کامپیوتر شخصی و رومیزی و لپ تاپ، می توانید وارد وبینار هوش نیک شده و تجربه خوب یه رویداد آنلاین را داشت.

مگر با اینترنتِ ایران این امکان هست؟

بله. چرا که نه!! با توجه به تجربه زیاد بوده سمینارهای آنلاین، اگر همه استانداردهایی که برای برگزاری یک وبینار هوش نیک می بایست رعایت شوند را لحاظ کنید، تا حداقل سرعت نرخ دانلود، ۵۰ کیلوبیت بر ثانیه هم امکان اینکه کاربران بدون مشکل و قطع و وصلی وبینار هوش نیک رو ببینند، هست. 

بازگشت به صفحه اصلی وبینارهای هوش نیک    از کجا شروع کنیم؟

Rate this page